שם הכותב: תאריך: 15 מרץ 2015

נתחיל בגילוי נאות..
לא היה קל לפעול בעולמנו ללא שם..
מרכז היזמות שלנו פועל כבר לא מעט זמן, מנביט ומצמיח מיזמים, אנשים, יזמים,  חלומות וכל אותה העת ללא שם מסודר שמתנוסס בפתחו.
ואנחנו, שכל הזמן מקדמים פרויקטים חדשים, אתגרים שמתגלגלים לפתחנו, זנחנו את מלאכת בחירת השם שהרי היא לא עניין פעוט
של מה בכך. שם הוא הבטחה, חזון, חלק ממותג, וסתם לאמץ שם נראה היה לנו מהלך פזיז. כזה שמתאים ל.. יזמים בגראז'

מפה לשם – החלטנו שהגיע הזמן לבחור שם והדבר הטבעי הבא היה לגייס אתכם להגייתו.
הכרזנו על תחרות ויצאנו לדרך עם חלום למצוא את השם המושלם.
בדרך גייסנו את אודליה אוחיון מסמסונג ישראל שכמובן מיד הסכימה לעזור לנו עם פרס שווה במיוחד!

את הבריף לא ממש היה צריך לכתוב – רצינו שם קליט. מדליק. עם vibe יזמי שיצליח לבטא משהו מהאנרגיות המיוחדות שעוטות את הפעילות של המרכז שלנו. וגם – שיבטא חדשנות, יזמה, יצירתיות – כאילו לא אמרנו כלום, אהה??!!

פרופ' אורן קפלן - בוועדת הבחירות הסופית שאת בחירותיה שקללנו עם קולות הרשת

ה- דיקן שלנו, פרופ' אורן קפלן – בוועדת הבחירות הסופית שאת בחירותיה שקללנו עם קולות הרשת

להפתעתנו הרבה מסתתרים בקהילה הקטנה שנו לא מעט קופירייטרים כי לפתחנו הגיעו לא פחות מ 150 שמות( מעולים)  ואפילו מלאכת הסינון הראשוני הייתה לא פשוטה

ואז דפנה ( פרופ' קריב) הציעה שפשוט נרתום את ה'אקו סיסטם' שלנו לעניין. וכך מצאנו עצמנו ביום חמישי האחרון, סביב השעה 16:00, ממש על אדים של דלק לקראת סוף השבוע, מבקשים את עזרתכם בבחירת השם. המדיה – פייסבוק – כרגיל לא אכזבה וברוב קולות נבחר שם שמרגע לרגע אנחנו אוהבים יותר ויותר.

NOVUS

הבחור המוכשר שמאחורי השם, גידו סנדרוביץ, סיפר לנו מה הוביל אותו לשם הזה-
"פירוש השם בלטינית הוא חדש.  מבחינתי השם, למרות שהוא בשפה קדומה כביכול, משדר חדשנות.
מצד שני, היות וזו השפה שהייתה מדוברת באימפריה הרומית, זה נותן וייב עוצמתי."

and thewinner is... גידו סנדרוביץ!

and the winner is… גידו סנדרוביץ מקבל את הפרס עם פרופ' דפנה קריב ואודליה מסמסונג ישראל

לגמר שלנו הגיעו עוד פיינליסטים מוצלחים במיוחד, בתוכם השם start it, vibe zone, vamos, focus ואופציה עברית אחת 'מרקיז'

זו גם ההזדמנות להודות לכל המשתתפים, המדרגים, והקהילה המאוד אהובה שלנו שלא הכזיבה ובאמת עזרה לנו להגיע לשם הכי הכי.

ומה עכשיו אתם שואלים??

צריך להצדיק את הבחירה – לא להפסיק לחדש, לשמור על ה'וייב' וליצוק המון תוכן יזמי יצירתי לשם הכה מיוחד שבחרתם!

בחירות 2015 גרסת המחלקה  – check!

נתראה ב- Novus..