שם הכותב: תאריך: 11 אוגוסט 2013

הסברה הרווחת היא שגברים לא אוהבים קניות. אז בנות, תנו לי להפריך את המיתוס הזה: בנים אוהבים קניות, יש שיגידו אפילו מאוד. אנחנו פשוט לא אוהבים את הטקס המתלווה לכך בכל פעם. אנחנו לא אוהבים תאי מדידה, אנחנו לא אוהבים מוכרנים שמתקרצצים ומבקשים שנמדוד את אותו הבגד בכל מיני צבעים ובכלל לא אוהבים להיות בקניון יותר מחצי שעה כולל תשלום במכונות החניה. אפשר לנצל את הזמן הזה טוב יותר כדי לצפות באיזה משחק כדורגל משובח או לחילופין להינות משוט וודקה ואן גוך בטעם קרמל שהביאו לנו מהדיוטי החברים שבדיוק חזרו מלונדון.

כתוצאה מכך, אנו נוטים להזניח קניות חשובות ויותר מכך ולמרבה הצער – אנו נוטים לחרוש על סכין הגילוח עד ששהוא כבר לא מסוגל להוריד שערה אחת לרפואה או על הגרביים עד שהם מחוררות במספר כיוונים. על זאת ויותר ניסו לענות החברים היקרים (מאוד!!!), שהקימו את MANPACKS, האתר שלטעם כותב שורות אלו, במהרה בימינו יהפוך ל-VICTORIA SECRET של המין הגברי או כמו שמכנים את החברה הזו בארה"ב: "נטפליקס לתחתונים".

אנדרו דרייפר וקן ג'ונסון קראו ביחד את הספר "ארבע שעות עבודה שבועיות" של טימוטי פריס. בהשראת הספר הם התחילו לשאול עצמם, אילו דברים הם צריכים לצרוך ולרכוש באופן שוטף. הם גילו חברה אירופאית שמוכרת מנוי לרכישת גרביים,ולאחר מכן החליטו ללכת על זה. הם השקיעו כ-500 דולרים במלאי ובפיתוח האתר ויצאו לדרך, כשבהתחלה מציעים ללקוחות חבילות קבועות לרכישה. המטרה הייתה לבדוק האם באמת יש ביקוש לשירות שכזה. עם הזמן הם בנו שירות הרבה יותר גמיש ועם הרבה יותר אופציות לרכישה.

הרעיון הוא פשוט. במקום לבזבז זמן יקר, עליו דנו באריכות קודם, או לתת לאישה לקנות לך את הדברים המיוחדים: גרביים, תחתונים, סכיני גילוח וכו', MANPACKS ידאגו להביא אותם למפתן דלתך. נכנסים לאתר, נרשמים, בוחרים את הדברים שצריכים ו-VOILA המשלוח ערוך ומוכן להישלח אל המיועד. כל שלושה חודשים אתה מקבל משלוח כזה, כשכמובן מספר ימים לפני שהמשלוח הבא יוצא, אתה מקבל התראה לסלולארי שלך כדי לבדוק ולוודא, האם אתה רוצה לשנות משהו במשלוח או להשאיר אותו כקבוע. האתר נותן אופציה לגיפט קארד כמובן. המחירים זולים ונוחים לכל כיס, ובין המותגים הנמכרים ניתן למצוא את קאלווין קליין, היינס, צ'מפיון, ניבאה, ג'ילט ועוד.

הרעיון הוא הרבה יותר גאוני אגב מרק לחסוך זמן לגברים ולמנוע מהם את החוויה הלא נעימה בעליל של לצאת לקניות עם נשותיהם. אם אני מסתכל על מגירת הגרביים שלי, אזי חצי מהן כבר מזמן לא יודעות מיהו בן זוגן (לסדר את המגירה בנות? ברצינות?!) והחצי השני פרום בנקודת הגומי למעלה או בנקודת העקב למטה. לדעת שבכל רבעון מגיעים אליך שלושה או ארבעה זוגות גרביים חדשים זה כיף גדול ואנחת רווחה לחיסכון של מינימום עשר דקות מידי בוקר.

אפשר להזמין את השירות גם לישראל, כמובן צריך לקחת בחשבון שעלות המשלוח תהיה גבוהה, עלות UPS בשקיפות מלאה. מכיוון שזה יוצר סוג של בעיה כלכלית לגברי ישראל, אני מניח שנאלץ לחכות עד שהחברה תהפוך גלובאלית או לחילופין תקום סוג של MANPACKS ישראלית כדי שגם אנחנו נהנה מהרעיון הגאוני. עד אז,

שייך לנושאים: כללי